פרופ' אש: "הגל לא חלף, מספר המאומתים עדיין גבוה יותר מבעבר"

    איתי גדסי No Comments on פרופ' אש: "הגל לא חלף, מספר המאומתים עדיין גבוה יותר מבעבר"

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' אש אמר בדיון ועדת הבריאות: "הגל לא חלף. מס' המאומתים עכשיו עדיין גבוה יותר מכל גל". לדבריו לעומסים האלו יש מחירים לא פשוטים – ראינו אמבולנסים שממתינים בכניסה לחדר מיון"

    Israeli minister of Health Nitzan Horowitz (not seen) and head of the Ministry of Health Nachman Ash , hold a press conference in Tel Aviv, on equality in the Surrogacy Law. January 04, 2022. Photo by Tomer Neuberg/FLASH90 *** Local Caption *** מסע"ת של משרד הבריאות בנושא חוק השיוויון בפונדקאות נחמן אש צילום: Tomer Neuberg/FLASH90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש השתתף היום (שלישי) בדיון ועדת הבריאות בנושא "קריסת בתי החולים בעקבות הקורונה".

    פרופ' אש הבהיר כי "הגל לא חלף ומספר המאומתים עדיין גבוה. מספר המאומתים עכשיו שבירידה עדיין יותר גבוה מכל גל. העומסים עדייו גבוהים. היו לנו קרוב ל-100 אלף מאומתים ביום ומספר הנדבקים היה קרוב לפי שניים מכך. למרות שהווריאנט גורם למחלה קלה ובוודאי למי שמחוסן, בסופו של דבר מגיעים למס' חולים קשה והמס' הגיע לקרוב ל-200 חולים קשה ביום. מערכת הבריאות בישראל לא קרסה. לא קופות החולים ולא בתי החולים ומשרד הבריאות".

    מדיה: דוברות הכנסת

    צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

    הדיון נקבע בהצעה לדיון מהיר בנושא של חברי הכנסת, אוריאל בוסו, יעקב אשר וקטי שטרית. ח"כ אוריאל בוסו אמר בדיון: "ידענו לשחרר אלף מחבלים בשביל להציל חייל אחד – נפש אחת מישראל זה עולם ומולאו. ללא חיסונים ובמצב בלתי נודע עמדנו על 6 אלף מספרים. כל אחד זה עולם ומלואו. המשפטים של שרת הפנים בעבר שמכילים מתים ועכשיו של שר האוצר שאומר שהוא חי עם המספרים האלו טוב, זה פחד פחדים. בקדנציה הקודמת עשו את המקסימום והמהלכים כדי להגיד ידינו לא שפכו את הדם הזה".

    עוד אמר פרופ' נחמן אש בדיון הוועדה: "לעומסים האלו יש מחירים לא פשוטים, ראינו אמבולנסים שממתינים בכניסה לחדר מיון. לעומסים היה מחיר בחיי אדם, יכולת הטיפול נפגמת והתמותה עולה. יש לזה מחיר גם בשחיקה של הצוותים הרפואיים".

    צילום: Tomer Neuberg/FLASH90

    מנכ"ל משרד הבריאות אמר בדיון כי ידרשו מראש הממשלה שמדבר על כך שהצמיחה עלתה ויש שיפור כלכלי בעקבות שהכל היה פתוח במשק – תוספת תקצוב למערכת הבריאות.



    0 תגובות